شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

ساعتی که تا ابد در حال بارگذاری است!!

علم و فرهنگ

تبلیغات

ساعتی که تا ابد در حال بارگذاری است!!

 

ساعتی که تا ابد در حال بارگذاری است!!

 

نمایشگرهای در حال بارگذاری هیچ گاه نشانه خوشایندی نیستند ؛ اکنون یک شرکت ژاپنی ساعت جدیدی طراحی کرده که همیشه این صحنه را بر روی مچ دست قرار خواهد داد.

 

ساعت مچی «بارگذاری» طراحی مفهومی شرکت توکیو فلش بوده که با ایده طرفداران بازیهای رایانه‌ای و صفحه بارگذاری که برای آنها آشنا بوده، ساخته شده است.

 

این ساعت همچنین شبیه به یک نوار پیشرفت برای نرم‌افزارهای رایانه‌ای بوده که همه افرادی که یک برنامه‌ را نصب کرده‌اند، با آن آشنا هستند.

این ساعت از نمایشگری بسیار بزرگ و یک بند تقریبا قدیمی برخوردار است. شکل سنتی این ساعت شاید بیشتر به مزاج طرفداران بازیهای قدیمی خوش بیاید.

برای نمایش زمان باید پیشرفت میله‌های افزایشی را جدول‌بندی کرد. نوار بالا به 12 بخش برای نمایش ساعتها تقسیم شده و درصد صفر تا 50 نشانگر روز و 50 تا 100 نشان‌دهنده شب است. دقیقه‌ها در سمت راست این نوار نمایش داده شده و از یک سیستم ساده 1/60 برخوردار است. ثانیه‌ها نیز در میله پائینی از سفر تا 60 حرکت می‌کنند.

برخی پیشنهاد کرده‌اند که می‌توان نوار بالایی را به جای 12 به 24 ساعت تقسیم کرد که در آن صورت نشانگر صبح و شب، غیرضروری خواهد بود.

در حال حاضر فقط یک طراحی مفهومی بوده اما شرکت توکیو فلش این طرحها را به محصولات واقعی تبدیل می‌کند.





برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.